en helt underbar vän!

Jag har ju kännt mig så ledsen idag mycket för att jag inte kunde vara hemma och tända ljus vid graven... Frågade på fb om någon kunde göra mig den tjänsten.
En helt underbar vän ställde upp på mig idag. Jag vet inte hur jag ska kunna tacka henne. Det hon gjorde för mig idag är svårslaget. Och jag är henne evigt tacksam!
Hon åkte från västerås, till graven.. med blommor, ljus och en lapp.
När jag fick dessa bilder så var det som en stor tung sten föll från mitt hjärta som jag har burit på hela dagen. Jag började gråta igen, men denna gången var det glädjetårar!

Tusen tack tack tack tack tack min älskade Linn ♥










Kommentarer
Postat av: Linn

<3

2011-11-24 @ 20:31:40
Postat av: Mira

Guud vad fint gjort av Linn!! Jag kan inte heller beskriva hur fint gjort det är av henne.. Fäller en del tårar nu och önskar mer än annat att få krama om dig nu Mimo :'(

2011-11-24 @ 21:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: