Aldrig mer!!!!

Häromdagen var jag till en frisör salong... Jag ville ta ur mitt löshår. Frågade dom noga flera gånger om dom visste hur dom skulle göra.. "Jaaa.. vi kan det här, vi har gjort det måånga gånger"
JOTJENA! jävla idioter! :( Dom har förstört mitt hår! :(
3 pers!!! stog o slet och drog i håret.. med babyolja och platt tång. Resultatet? Jo... LIMMET smetades ut i heeeela hårbotten! Jag är ju sjukt håröm åxå.. höll tårarna inne länge. Tillslut brast det! Jag grät o grät o grät! Frågade ledsamt..."hur ska ni få ur allt lim??" hade sååååå ont!!! o grät o grät.. som försökte dra o slita bort limmet efter allt löshår.. men de gick inte. Jag stod inte ut längre.
Sa: Jag tänker gå härifrån nu, ni får aldrig mer röra mitt hår! jag tänker inte betala fullpris för dettaa!!!
Dom: neej, du behöver inte betala nånting...
så gick jag. och dom sa inte ens hejdå!!!!!!!!!!!! jävla subbor!
Köpte nån remover för lim och fick hjälp av Plew (en av thai assistenterna)... hon höll på 3 timmar!! o fick bort kanske 1/5 del... så det som syns på bilden och ännu mer... har jag kvar!!!
Mitt hår är förstört!! :´(
Skulle tagit ur lörhåret själv istället......... så ALDRIG MER den där jävla salongen!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mathias

Jag skulle ha gjort det jag som vet hur det sattes in ;)



Dumma thaifrisörer!

2011-11-08 @ 19:28:49
Postat av: Emma

Men åhh.. vilket nötter! Hoppas du får ur limmet snart.. Kul att du ska blogga igen Mimo :)

Kram

2011-11-08 @ 20:56:28
URL: http://www.stardustfoto.se
Postat av: Emma

Men åhh.. vilket nötter! Hoppas du får ur limmet snart.. Kul att du ska blogga igen Mimo :)

Kram

2011-11-08 @ 20:56:31
URL: http://www.stardustfoto.se
Postat av: zandra

varmt vatten älskling!!!! det brukar få det att släppa

2011-11-08 @ 22:11:33
Postat av: Michaela

Min Mimogumma.. Vad ledsen jag blir, ditt fina hår!! Stackars dig.. Hoppas verkligen att det ordnar sig!

2011-11-09 @ 07:34:12
Postat av: Mira

Men shiiiiiiiiiit.. Ja tänkte mig inte sååå mycket när du berätta!! Stackare!!!! :'(

2011-11-09 @ 16:21:16
Postat av: Skott

Nej fy faaan vad heeemskt! Fan, lider hårt med dig!

2011-11-09 @ 17:40:19
Postat av: chrystel

Usch!! Jag kommer till dig så ska du få visa vilka det var, så ska jag köpa med mig Karlssons klister eller nå och hälla 37st tuber i varjes hår!!!!!! INGEN FÅR GÖRA MIN SYSTER ILLA ELLER LEDSEN!!!!!!

Hoppas du får bort det! Älskar dig! <3

2011-11-09 @ 18:27:16
Postat av: Tingeling

Gjorde så ont i hjärtat när du berätta o skicka bilden.. usch.. fy fan.. hoppas du fått lite ordning på det.. Shiiit!

<3

2011-11-09 @ 18:41:01
Postat av: Malin K

Men fy pluttan!!! Stackars gumman!!!

2011-11-09 @ 20:18:52
Postat av: fluffy

åh!!!!! stackare! har du lyckats få ur det nu?? fy vad dåligt av dem! kom hem igen så hjälper jag dig :P

2011-11-10 @ 10:18:50
Postat av: Lenita

VAD SORGLIGT!!! ( det var det "snälla" ordet som dök upp) FY vad arg jag skulle bli... fast... vad hade det hjälpt... lider med dej :((

2011-11-14 @ 14:57:49
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: