Äckelgubbe!

När jag låg och solade (igår) så gick en man förbi mig, vad kan han ha varit?? Kanske 55-60år typ?

Han såg väl att boken som låg brevid mig var svensk.. Så han sa:



- Om jag hade känt dig lite bättre så hade jag kunnat smörja in din rygg.


- (halvchockad) ööhhmmm.. "hehe" (fejkskrattade och fick inte fram mer ord)

- Jag kan göra det om du vill. Ska jag smörja in din rygg?? (världens största äckel smile)


- eeehhhhh, nej tack!


Alltså!!! Vad trodde han? Trodde han verkligen att han skulle få smörja in min rygg? Jävla dåre! Idag såg jag honom igen, han har hittat en thaitjej som han kunde smörja in ryggen på.
Skönt!



 


Kommentarer
Postat av: Mira

Hahaha.. du är eftertraktad ser jag ;)

Bara att slå till ;)

2011-11-20 @ 00:01:42
Postat av: fluffy

men åh... passa på nu mimo! ;) (nej, fy vad äckligt) <3

2011-11-20 @ 16:28:37
Postat av: Malin K

haha men fy!! Blä för alla äckelgubbar!!!

2011-11-21 @ 10:33:36
Postat av: Tingeling

stackars tjej som blivit lurad säkerligen.. Usch finns så många konstiga äckliga snusk gubbar i Thailand..

2011-11-23 @ 07:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: