851117

För 26 år sen föddes jag. Shit va tiden går snabbt. 26 år... Jag vet inte om jag känner mig som en 26åring? Hur ska man känna sig när man är 26? Vuxen? :p
Det liv jag lever idag är inte alls som jag trodde de skulle vara. Jag hade aldrig tänkt tanken förut att jag tex skulle fira min 26 års dag i Thailand?!
Iofs. Det har inte blivit nåt fira alls idag pga omständigheter. Dom firar mig en annan dag... Så de har inte ens kännts som att jag fyller år.
Va ledig på fm.. Så jag solande ett par timmar. Sen jobb och sen slutade jag vid 21.
Eftersom ingen kunde fira mig här idag så köpte jag en present till mig själv.
En timmes helkropps massage såklart ;) vad annars?
Jag är såååå glad för alla grattisar jag fått! På Viber, Whats App, Tango, Facebook och Mail! Tuuuusen tack! Hos mig är klockan 02:52.. Hos er är den 20:52. Och på mobilen står det att jag fått 209 inlägg på facebook loggen! Har 3 timmar kvar att fylla år på hemma så de kommer säkert fler grattisar :) Jag blir sååå glad :)
Annars har jag väl inte såå mkt att skriva om. Händer inte så värst mkt mer här...
Trivs bra med värmen... men fyfan vad jag längtar hem ibland. Just nu längtar jag sjukt mkt efter en speciell person... jobbigt.




/ en numera korthårig mimo :S

Kommentarer
Postat av: fluffy

wow, vad snyggt du blev i håret! Jag saknar dig med!!!!!!! (vet att du syftade på mig) ;) Hoppas att vi kan höras snart igen... var så kul att få prata med dig. Grattis igen och hoppas att du blir firad ordentligt när det hinns med =) <3 <3 <3

2011-11-17 @ 21:12:32
Postat av: Mira

Hurru!! Du glömde skriva in magazin24.se ;) <3 tack för pratstunderna idag <3 puss

2011-11-18 @ 12:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: