Bangkok & Pattaya

FÖRLÅT mina kära läsare för dålig uppdatering de sista dagarna! Ser att de är en hel del ändå som klickar in här varje dag och väntar med spänning på ett nytt inlägg ;)
Så, mina damer och kanske några herrar. Här kommer det!!


För en vecka sen åkte vi till Bangkok. Där skulle vi stanna 2 nätter.
Så, istället för att jag ska skriva en massa text som kan bli tråkig i längden tänkte jag visa er i bilder vad vi gjorde. Jag är ju rätt flitig med att använda iPhone kameran trotts allt :)
Så fort vi kom in i rummet vi skulle bo i så satte sig Ying vid kontoret och "lekte" sekreterare! haha så söt.
Plew mumsade popcorn i soffan :P
Eeat va åxå popcornsugen!! :P
Jag gjorde mig snygg till kvällen ;)
Åt buffe på våning 82 i Thailands högsta byggnad och 2gubbar sjäng "Love me tender" haha
utsikten från min plats :)
shoppade uuuuuuunderbara skor :D

Sen va vi i Pattaya 3 nätter.... 3 nätter för mycket enligt mig :S
Va en hel del på "Walking Street" Ni som inte vet vad de är kan ju googla på de, säger bara USCH!!!!!!
Fick en dag LEDIGT!!! så åkte till en ö och hann med en eftermiddags solning:)
Badade även i havet för första gången sen jag kom hit :)
stog på toppen av ön och njöt av utsikten/solnedgången...
underbara solnedgång!
sjukt fin bild på Plew! Älskar iPhone kameran :D
Båten vi åkte med till ön... oh jag spydde, är sååå åksjuk! haha
Lycklig Mimo och lycklig Plew efter en skön dag på ön :)
fick hålla i denna mysiga varelse :)
Söööööööööööööt!!!!!!!!!!!!!!
Helt okej ritat för att ha gjort de på endast 10 minuter!! :p och för 35 kronor ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Älskar när man får se bilder! :) 👴<3 saknar dig! Pusss

2011-12-15 @ 20:07:58
Postat av: Chrystel

ååh, jag saknar dig så himla mycket syster! hoppas du har det bra och njuter av solen och värmen.. :) uppdatera mycket med bilder :) sååå roligt att kolla :) <3

2011-12-16 @ 08:31:24
Postat av: MalinK

Va roligt å få se lite bidler!!! :) Ser ut som ni har de skitbra juh!!

2011-12-18 @ 12:09:51
Postat av: Mira

Så kul att se att du kan ha roligt ibland <3 fortsätt så ;)

2011-12-19 @ 21:47:00
Postat av: Tingeling

Dom gjorde om dig till lite thaistil på teckningen.. =)

Kul med massa bilder.. puss

2011-12-24 @ 08:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: