mysig dag

Idag va vi på en utflykt.
Åkte lite mer än en timme med bil... Till floden! Ingen aning va de hette eller så men de har vart en mysig dag :)

Tog mest bilder med min digitalkamera idag, då vi badade och den är vattentät. Men jag måste köpa en kabel så jag kan föra över bilderna till datorn!!:)

Jättekul att komma iväg å göra saker! Dagarna går så mycket snabbare!!! Vi har en hel del inplanerat nu åxå men de berättar jag om en annan gång :)


Här är en bild när vi har lite picnic vid floden :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Så himla söt! är dålig på att kommentera men ja läser iaf! ;) Saknar dig!

2011-12-05 @ 23:43:52
Postat av: Tingeling

mysigt med utflykter.. <3

2011-12-06 @ 22:16:18
Postat av: Mira

Åh va mysigt :) va kul att ni gör något tillsammans utan att de ska innehålla sprit ;)

2011-12-07 @ 23:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: