en månad

...jaa nu har jag vart här ungefär en månad. Ärligt talat så känns de som jag redan varit borta i 3-4månader. Tiden har verkligen gått sakta!!

Men jag tror de kommer bli bättre, vi har en hel del inplanterat nu så de ska bli kul att åka iväg på saker! Och jag tror jag börjar komma in i det här så de kommer kanske kännas lättare. Men OJ vad saknaden är stor efter er där hemma!

Så fort jag får en ledig stund över...det blir oftast runt 14-15tiden... Då går jag ner å lägger mig vid poolen! Känns inte som att solen tar lika bra som runt 11-13..men de är skönt ändå!

Sen vid 17 är det dax för springrundan! :) har sprungit 3ggr denna vecka! Å det går bättre å bättre!!!! Wiiho:)

Nu ska jag duscha, sitter på balkongen å tar igen mig efter rundan!!
Ha en bra fredag alla mina vänner:) puss kram


Kommentarer
Postat av: sandra

Är så stolt över dig Mimo! <3

2011-12-02 @ 13:30:39
Postat av: Tingeling

Du e så duktig.. o du gör helt rätt som solar den tiden.. inte lika farlig sol o du solar sakta men säkert.. istället för att bränna dig.. du e grymt duktig med löpningen.. Kommer man känna igen dig när du kommer hem??? :P

2011-12-06 @ 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: