andra advent!

Söndag, andra advent för er där hemma! Mulet idag.. :(

Solen tittade fram lite vid 15tiden, så jag gick ner till poolen.. Hann sola i ca 3 minuter sen försvann solen lika snabbt :P

Men jag låg kvar en timme å halvsov till lugn musik!!

Sen gick jag till tvätthörnan och hämta mina rena träningskläder...sen var de bara å byta om och ut och köra hårt!!:)
När börjar man se resultat om man joggar 40minuter 4-5dagar i veckan??
Nån som vet? :) jag har ju liksom aldrig hållt på med den här sortens träning...


Här kommer en andra adventsbild till er iaf :)


Kommentarer
Postat av: fluffy

vad vacker du e!

2011-12-05 @ 13:04:05
Postat av: Malin K

De har ju redan börjat synas de är bara de att du inte ser de själv!!!

2011-12-06 @ 09:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: